BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Sunday, 6 February 2011

HEISHH !
bengang gile gilee nak mamposs arh kat sume member aku dohh !
dorang tuhh suke sangat kongkong idop aku pesal ??
dorang MAK BAPAK aku ke nak atur kan sume nye hah ?
aku letak pic nie salah , pic tu ponn salah ,
pe masalah korang weyhh !!
kalaw aku takk letak pic aku ,
baek ta payah ade facebook ,
salah ke ?
kene tangkap POLIS ke kalaw letakk pic aku skunk nie ?
aku tawulahh korang tuhh ALIMM KANN !!!
korang takk suke aku letak pic tuhh ,
tuhh masalah korang lahh weyhh !
suke aty aku lahh nak letak pic ape ponn ,
bukannye salah ponn kan pic aku tuhh ,
korang sedap2 jea kan SOUND aku kann ,
cakap aku dahh berubah lahh ,
tulah , nilahh ,
aku nie GEDIK SANGAT ke dimate korangg !!!!
kalaw aku gedik da lame aku takk member nan korang dahh ,
aku ikot jea cakap korang sebab aku sayang nak mampos kat korang !!
KORANG FAHAM TAKKKK !!!
asal aku letak je pic nie korang kate TAK SUKA LAHH ,, GELILAHH ,
aku niee ape sangat kan kat mate korang ,
aku tawulahh korang takk suke aku weyhh ,
JUJOR je lahh ,
takk kann lahh pasal PIC aku kat FB tuhh ponn nakk kecohh ,
aku susah kan HIDOP korang ke ??
aku gune pic tuhh gune mak bapak korang punye DUITT ke ??
ary tuhh ikin sowh aku DELETE ALL picture aku yg dea takk suke ,
walauponn aku suke pic tuhh ,
BUTTT !!
disebabkan korang member aku ,,
AKU SAYANG KORANG ,
aku delete weyhh ,
aku wat tuhh sume sebab korang TAHUU TAKK !
aku sayang korang gilerr ,
aku takk suke lahh korang mengate aku ,,
nak jujur tu depan2 lahh ,
kalaw dahh BENCI , MELUAT sangat dengan aku nieyhh ,
HALAU LAHH , DELETE LAHH AKU FROM GRUP KORANGG OKAYYY ??
aku pelik lahh korang nie ,
aku takk ganggu idop korang ponn ,
korang kesah sangat pasal pic aku tuhh asal ?
boleh pulak korang kate pic aku tuhh macam pompuan gatal ??
HELLO ??!!!!
korang pkir aku takk sakit haty kee hahh ??
cube kalaw aku cakap camtuhh ,
tawu pulak korang marah aku ,
maki aku ,
aku tawulah korang lebih BAGOSS !!
dary aku ,, kannnn ,,,,,,
jujuo arr , aku takk berape suke nan pangai kowang sume ,
mmg lahh korang tegur ,, aku terime ,
tapy takk kann lahh sampai camnie ,
AKU RIMAS LAHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
korang ingat korang cakap aku pompuan gatal ,
korang ingat aku diam tuhh aku suke ?
aku takk ambek portt ??!!
asal pegy sekolah korang wat aku sedihh ,
aku tahan je nak keluarkan air mate niee ,
tak pe lahh demi korang kan ,,
sokeyylahh ,
tapy skunk niee aku takk tahan ,
sume kawan aku skunk dahh berubah lahh ,
jangan lahh cakap aku sorang je ,,
aku tngok korang ponn sume gedik gakk lahh ,
siket2 nak marah org ,
korang pk korang BAGOSS SANGAT lahh ??
aku malas lahh nak gado pasal mende nie je ponn ,
aku dahh FEDUPPP !!
erghhhh !
aku doa kan korang macam sia-sia jee dohh ,
korang pk aku nie sape ??
suke haty mak bapak kau je nak marah2 aku ??
kau ingat aku nie kecik agy ke ?
nak aturkan sume bende ??
GERAMM ARR AKU NAN PANGAI KOWANG NIEYHH !
setiap hary kalaw takk saket haty TAK SAHHH !!
lebih baek aku MATYYY je lahh kann ,
lebih bagoss !
takk de ar menyusah kan idop korang kann ,
aku dahh takk tawu lahh ,
suke aty korang lahh !!!!!!!!
aku fedappp !
erghh ! :'(

0 comments:

20/12/2010

Aduwhh !!

benci t0wl larhh ,,

ary ny taa psal2 kene marah ,,

patuu kene dende wif ayh aquw ,,



c0z aq ta bagi akq aq gune lapt0p ,,

haihh ,,

x reti sabaa t0wl laa kakk aquw tuhh -,-

da ar kene dende tr0k plak tuhh ,,

x leyh tit0w smpai k0wl 5 pagyy !!

heishh ,,

benci nyewhhhh !!



huhuhu ..

but aq n0 hal jerkk !!

bhahaha ..:D

skunk niey p0wn da pk0l 4 pagyy ,,

b0sann seyhh !!

malang t0wl la naseb aq !!

heishh -,-

heee :D

heee :D
:D

My Beloved Brother :)

My Beloved Brother :)
This is my beloved brother 4ever ,, i l0ve u s0 muchh syg !! eventhought kite x stay serumah ,, but i will love u 4 ever !! muahhh !!! :)

26/12/10

arghhh !!!
aq bencii gilew arh kat dax uwhh !!
aq taw laa kaw tuu cunn !!
butt taa yaa lahh nak tunjuk pangai B0DOH kaw tuhh !!
kaw suke2 je nak tud0h aq suke BALAKK kaww !!
pk aq BATAKK sangatt kee hahh nan balak kesayangan kaww tuhh !!
balak dye tuu ponn pangai gampangg !!
kaw pk aq suke kaw kee haa ??
CITEE LAMEE x yah la nak kec0h2 !!
kaw pk aq ni suke kacaw relationship owg ke haa ??
aq PALINGG BENCIII kacaw hubungan owg lenn !!
HELOO !!
aq dahh ad bf la weyhh !!
kaw ta ya laa nak bajedd2 nan aq plakk !!
kaw ingat aq kec0tt ke nan kaww !!
AQ TAK GOYANGG LAA !!
dah la kaw tuhh sy0k sendiri !!
patuu ckp aq plak yg SS !!
palee lut0tt kaw ahh !!
haishhh !!
aq benci kaww SANGAT SANGAT !!!
KALAW B0LEHH !!
I HATEE YOUU FOREVERRRR !!!!
SHITT ARGHHH !!
bodohh !!
len kali nk mengate ckp dpan dpan laa weyhh !!
x yaa la belakang2 !!
ERGHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!

HATEE K0RANGG BERDUEEE !!!
I HATEE YOUUU !!
AQ BENCI KAWW !!
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'(
TUHAN JE YANG TAWUU ,,
BETAPE BENCIII NYEE AQ KAT KORANGG !!
ARGHHHH !!
SIALLLL !!!!
AQ X KAN MAAFKAN KAWWW !!!
AQ BENCI ORANG YG SUKE SAKETT KAN ATI AQ !!
AQ BENCI KAWWWWWWWWWWWW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'(